Gullunge

Vecka efter vecka förgyller hon min fredagskväll. Det vackraste på tv just nu, med sitt varma leende, sina heta ögon, sin glada utstrålning, sin fantastiska kropp och underbara personlighet. Jag pratar såklart om Annika Sjöö i Let's dance.
     Jag har alltid haft ett gott öga till fröken Sjöö, ända sedan Let's dance startade. Hon har alltid gjort det värt att bänka sig framför TV 4 klockan åtta varje fredagkväll. Alltid. Hon är inte bara förbluffande vacker - hon ser ut att vara genuint snäll också. I think I love her.
      ...och att det skulle vara "någonting i hennes blick som utstrålar kåtslyna" - det håller jag inte med om Bobbe.







Kommentarer
Postat av: bobbe

du måste ha missuppfattat mig.

2009-03-14 @ 16:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0