Barnunge

Det här är Patric Jildefalk. Han är tränare för AIK's damlag. Patric är 23 år.
      23 år?!?! 23 år - och elittränare?! Herre min körs!
      Undrar vad det var som lockade? Utmaningen eller omklädningsrummet? Personligen skulle jag ha väldigt svårt att lyssna på en tränare som är typ 10 år yngre än mig. Eller, jag kanske skulle lyssna - men så fort han vände bort huvudet så skulle jag skaka på huvudet och skratta lite tyst för mig själv. Jag skulle ha svårt med respekten, gissar jag.
       Fast han ser ju inte ut som 23. Snarare 33. Eller 38.
       Eller är det jag som ser ut som 18?



Kommentarer
Postat av: Hilke

kan jo være at spillerne e under 23 år då, eller?.. men e enig, 23 år e fortsatt veldig ungt.

2009-05-02 @ 01:23:17
Postat av: J

njaa, det finns tydligen spelare som är mellan 30-35 år i AIK...jag har kollat upp det :)

2009-05-02 @ 11:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0