Mer celebrity-spotting

...och sedan får vi inte glömma Paolo Roberto och Carolina Gynning som jag såg på Arlanda, och när jag var i en spel- och tobaks-affär i Umeå så var Paradise Hotel-Roger där inne, och när vi var i Tandådalen nyårsveckan 2007 så stod Idol-Anastasia ensam i baren på Fjällis varenda kväll, och på NK i Stockholm såg jag skådespelaren Jesper Salén, och när Uffe Larsson bodde i Kungsör sprang man ju på honom titt som tätt, och på tåget till Arlanda satt Idol-Knut i samma kupé, och på flygplatsen i Umeå stod lilla Pernilla Wahlgren mitt ibland folkmassan, och när vi var i Halmstad för tre somrar sedan så såg vi Fredrik Ljungberg tre gånger på Strand Tylösand varav två av gångerna så låg vi precis bredvid honom, och fråga mig inte varför men fler än en gång har jag sett Natacha Peyre i Eskilstuna, och när vi firade nyår på Fjällis i Tandådalen så vimlade och grinade Linda Rosing runt på dansgolvet, och ett år tidigare när vi firade nyår i Tandådalen så satt landslagsspelarna Andreas Jakobsson, Peter Wibrån och Magnus Arvidsson tillsammans på after-skin med sina familjer.

Kommentarer
Postat av: Lingen

hrm, ha koll på målskyttarna i dina matchreferat! ;)

2009-05-12 @ 20:37:15
Postat av: J

NEJ! var det du som gjorde målet? fy fan vilken tabbe av mig...sorry...

2009-05-12 @ 21:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0