Denna vackra botaniska trädgård

Håhåjaja - vilken dag! Den bara försvann.
     Allt gick som på en rulle - och helt plötsligt sitter man här, klockan elva på kvällen. Big brother säsongen 2003 tog slut igår på TV400, så nu kanske det blir lite tidigare i säng hädanefter.
    Som det känns så kommer morgondagen att bli liknande denna dag.

Jaha, annars vann Barcelona. Gött! Jag ser hellre Man United möta Barcelona i finalen, även fast det normalt sett ska vara en tuffare uppgift. Det blir så mycket roligare att vinna då.

Till sist - även fast det har varit en hektiskt och snabb dag så var det samtidigt en vacker dag. Regnet som kommit har gjort att det nu grönskas för fullt. Våren är snart inne i sin peak - och då är det härligt.
     Titta här! Titta här så vackert. Det fullkomligen spritter i mina pistiller till fingrar. Jag känner mig lite som Carl von Linné där jag går och luktar och knåpar och bara "tar in" Moder natur.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0