Jag kunde ha haft världens häftigaste namn

En lite rolig grej...
     Vet ni att jag egentligen inte skulle ha hetat Jonatan? Nej, jag skulle ha hetat Tobias. Faktum är att jag hette Tobias under mina första veckor här i livet - tills Mor och Far kom på andra tankar.
     Tobias Björklund...njaa, det klingar inte riktigt.
     Jag hade även ett annat efternamn under en kort tid. Jonatan Thell hette jag, vilket är min mammas släktnamn.
     Men det roligaste av allt var Storebrors namnförslag till mig. Mor ringde hem till Storebror, som då var 7 år, från BB och förkunnande att han hade fått en lillebror. När Mor sedan frågade Storebror vad han tyckte att jag skulle heta så sa han: "Jag tycker att han ska heta Bengan".
      Kan ni fårstå hur coolt det skulle vara? Bengan Björklund. Saltare artistnamn får man ju leta efter.

Kommentarer
Postat av: Påven

och från och med nu så kallas du Bengan :)

2009-05-11 @ 12:30:20
Postat av: Emma

Jag hette Andrea mina första dagar i livet.. Fan så mkt uddare än Emma iaf :)

Håller med Pontus, Bengan it is.

2009-05-11 @ 12:51:05
URL: http://m0e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0