No time for writing

Det har varit en del jobb den senaste tiden, och kommer även att bli ett tag framöver. Inte så mycket, men det get väl en liten slant i alla fall.
     Det som är synd är att bokskrivandet har blivit lidande. Efter en dag fylld av jobb och fotboll så har jag helt enkelt inte den mentala orken för att sätta mig ner och skriva - även fast det är det idela upplägget. Jobba på dagen - skriva på kvällen/natten.
     Men förhoppningsvis kommer jag igång igen med skrivandet om ett tag. På alla plan.

För övrigt så är det finaste betyget jag kan få: "Jag älskar dig Jonatan".
     Då kan Torsa härja hur mycket han vill.
     I am the motherfucking Dagisfröken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0