Omgång 4

Idag är det match igen. IFK Örebro på bortaplan.
     Vi mötte dem i årets första träningsmatch, och då förlorade vi med 1-0. Om de spelar som de gjorde då, och om vi spelar som vi gjorde förra helgen mot Ölme, då vinner vi imorgon. Förhoppningsvis.
     Då, i träningsmatchen mot IFK, spelade jag hela matchen. Om jag spelar imorgon vet jag inte. Kanske. Vi dras med ganska många skador just nu, Lingen är borta på dop och det är frågetecken på både Tord, Djurgårdarn' och Källe, och det kan betyda spel för min del.
     Jag är redo.
     Men jag hoppas att alla tre kan spela. De är allt för viktiga för att undvara, och alla tre behövs i vår jakt på nya poäng. Därför hoppas jag att de kan vara med.
     Givetvis, självklart och absolut vill jag spela - men det är aldrig roligt att spela på andras bekostnad. Jag vill hellre vara med på egna meriter, om ni förstår hur jag menar.
     Nu får vi se hur det blir. Jag hoppas att alla kan spela - men jag är redo och laddad för att eventuellt "hoppa in".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0