Serieledarna nästa

Sista träningen innan match - och efteråt käkade vi middag tillsammans.
     Stämningen känns väldigt bra i laget, och därför känns det tryggt inför helgen då vi möter serieledarna FBK Karlstad hemma.
     Det pratas om en "inspirerande match", och det ska också bli väldigt roligt att ta sig an Karlstad. Jag tror att de är obesegrade hittills - så varför inte agera trendbrytare? Om allting stämmer för oss så kan vi spela jämnt mot alla lag i serien, det är jag övertygad om, så därför är lördagens uppgift ingen omöjlighet. Sedan brukar vi alltid vara starkare på hemmaplan.
     Det har inte gått fullt så jävla illa för mig den här veckan som vanligt, men trots det har jag inga förhoppningar om att få spela. Eller...förhoppningar har jag - men jag förväntar mig ingenting. Jag gissar på att det kan bli ett byte i backlinjen, förutom att Källe är tillbaka - men ingenting som involverar mig.
     Fan så skönt det vore om vi kunde tvåla dit serieledarna. Vi behöver det, så att vi inte hamnar i en mindre rolig trend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0