Sugen, laddad, förväntansfull

Idag är det upp till kamp igen. Ölme gästar oss på Runevallen klockan tre - och jag har en känsla av det kommer att bli grymt tufft. Ölme känns alltid farliga, och nu har de inlett med två raka segrar. Men vi kan matcha dem - om vi vill. Hoppas att vi vill.
    Jag laddar för att gå in från start. Inte för att vi har fått reda på någon startelva, men både Lingen och Djurgårdarn' var osäkra på spel på torsdagens träning tack vare sjukdom och ljumskbekymmer. Skulle inte dem klara av att spela så lär jag ju vara en av dem som är aktuella för att hoppa in. Men jag hoppas att de kan spela - för de kommer verkligen att behövas idag. Lingen ger nog inte upp i första taget och Djurgårdarn' har kännt sig bättre och bättre för varje dag.
    Vädret är på topp, och förhopningsvis kommer det mycket folk så att vi kan visa hemmapubliken att vi inte är så dåliga som vi var senast hemma på Runevallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0