Valborg

Även fast det blev en lugn Valborg så hade vi väldigt roligt ändå. Man kan säga att vi hade några små "äventyr".
     Vi började hemma hos Kaggen. När jag kom dit satt han och Bläckfisken där och läppjade på varsin öl medan de tittade på första Harry Potter-filmen. Den svensktalande versionen. Men det ville inte jag göra, så jag tvingade med mig dem ner till majbrasan, där det var smockat med folk.
      Här träffade vi Elf och Bulgaren.




Sedan tittade vi när de tände brasan.




"Wow!", utbrast Kaggen och Bläckfisken i kör.




Sedan brann det ännu bättre...




...och jävlar vad det brann tillslut! Då blev det väldigt varmt och så kom det glöd flygandes i luften, så då ville Bläckfisken gå hem.




Men första kollade vi på fyrverkerierna. De var ganska mjäkiga.




På vägen hem körde vi en mini-photo session.
 



Fast vi ville inte gå hem riktigt än, men problemet var att vi inte hade någonstans att ta vägen. Så då gick vi förbi Jonis för att kolla om han hade fest - och mycket riktigt var det så. Men Kaggen blev plötsligt sugen på korv, så då gick vi först hem till honom och käkade och kollade på Wet hot american summer. Här är jag med min vän Bläckfisken.






Sedan tittade Fredrik förbi.




Ja, så gick vi till Jonis då - och döm av min förvåning när det visade sig att halva Kungsör var där! Vilken jävla fullträff! Där blev vi kvar några timmar, innan vi gick hem och nannade.

     Här är en dålig bild över den fina utsikten från Jonis balkong.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0