Bilder från förr, del 3

Djupdykningen i bildarkivet på bloggen fortsätter.


En obeskrivligt grym tid som känns otäckt länge sedan,




Det här var en tjej som vi träffade i Halmstad 2005. Minns ej vad hon heter, men det är nog rättvist att säga att jag blev lite småkär i henne minsann. Vi hade våra små "moments" - och hade det inte varit för en tokpackad Bläckfisk så hade det kanske kunnat blivit någonting?




Den här bilden är också en av mina favoriter. Den är så vacker och drömsk, helt enkelt. En klassiker.




Precis som denna bild. På ett sätt så är det här den perfekta beskrivningen av mitt liv.




En gång i tiden var jag mörkhårig. Då såg jag ut så här.




Här lyckades jag förstöra vimmelbilden ganska så jävla bra.




En gång i tiden var jag orangehårig. Då såg jag ut så här.




Och en gång i tiden var jag ultrablond. Då såg jag ut så här.




Just ja - jag hade fel förut. Det här är den bögigaste bilden jag någonsin publicerat.


Kommentarer
Postat av: keane

faaan va gay! killen bakom ser lite smått avundsjuk ut =)

2009-05-07 @ 07:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0