Outforskat område

Idag gick jag upp på vinden för första gången på flera år. Det blir liksom inte av att man spenderar så mycket tid där uppe. Eventuellt finns det också fladdermöss, spindlar och björnar där uppe, vilka jag gärna vill undvika.





Det är mycket bråten och skit. Stolar, kartonger, gummibåtar - ja, allt möjligt.




Här skulle man nästan kunna fixa en scysst vindsvåning? Varmt och skönt är det i alla fall.




Men hit bort går jag inte! Ser ni hålet långst bort? Jag vet inte vad som lurar där inne. De säger att det är gångar som leder runt hela huset, men jag vet inte jag. Lillebror säger att han har varit där inne och krypit förut, men jag vet inte jag. Han säger så mycket, Lillebror. Jag tänker i alla fall passa mig för det där hålet. Jag går inte dit!


Kommentarer
Postat av: Little brothaaaa

Jag satt faktist och läste kalle tidningar där för länge sen.. då jag ansåg att vinden va ett givet alternativ att bli mitt kommande rum... men gå inte in där.. saker händer där inne som inte kan beskrivas med ord..

2009-05-22 @ 00:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0