Bilder från förr, del 4

Ja vi fortsätter väl med gamla bilder ur blogg-arkivet.





En bra och levande bild. Ser ni förresten hur Kaggen pepprar mitt ansikte med hårspray?




Nåt sånt här hade jag tänkt mig i framtiden. Långt ska de' va'.




Jag tycker om den här bilden från Sunny Beach-07. Det är nog den största ölen jag druckit.




Guldåldern på Rolling Rock. Även fast Påven har en ganska osexig danslook på bilden.




Det här är hittills den enda bilden som finns på samtliga Riddare




En Jone Special, minsann.




Måtte det bli en sån här vecka i sommar! Oj vad kul det vore.




Det här kan vara den enda bilden i hela världen som Linus fastnat på "på riktigt". Make till kameraskyggare människa får man leta efter.




Vilket gäng! Escha, Tord och Bot-mannen. Fast ärligt talat tog jag bara bilden för att få med stjärten ovanför Eschas huvud.




Naaw, vad sött! Liten pömsig pojke. Solen suger.




Här är Tord, 17 år.




En klassisk bild - och en väldigt talande bild. Det här beskriver nog Kaggen allra bäst. Finns nog ingen värre "spillare" än honom. Här har han precis haft ur en hel öl på sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0