Inte kul just nu...

Kom hem riktigt jävla förbannd ifrån kvällens fotbollsträning. Vad man än gör så blir det fel! Jag har aldrig skjutit sneare än vad jag gör just nu.
     Samtidigt så verkar det inte spela någon roll om man spelar bra eller inte. Två raka suveräna insatser i b-laget verkar inte betyda någonting - och nu pratar jag givetvis inte om mig själv.
     Jag lider med min vän som är i fantastisk form just nu - men som ändå än en gång får kliva åt sidan. Det är verkligen inte rättvist.

Men jag pallade inte att vara sur ikväll, så för att skingra tankarna så drog jag ihop en liten grej med Kaggen och Bläckfisken. Det här är någonting vi har pratat om och planerat under en längre tid - men först ikväll blev det verklighet.
      Vad det är för någonting får ni se om ett tag framöver. Håll ögonen öppna!


 






Kommentarer
Postat av: Påven

..ögon OCH öron öppna!

2009-05-08 @ 08:28:02
Postat av: Johanna

Jag hoppas på en musikal ;)

2009-05-08 @ 16:04:54
URL: http://imica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0