Bilder från förr, del 2

Vi fortsätter djupdykningen i bildarkivet på bloggen.




Det här är också en favorit. Den känns så levade och väldigt mycket "vi". Den här bilden fångar en väldigt rolig period i mitt liv.




Den här bilden är från VLT. Från STIL på SPAN-sidorna. Jag fick några frågor om vad jag hade för kläder på mig, och sedan den här bilden. Det är det närmaste jag kommit att bli omnämnd i tidningen.




...och det här är nog det närmaste jag kommit Liam Gallagher.




...och det här är nog den bögigaste bilden jag publicerat.




Det här är en klassiker! Vampyren grabbar tag i Petter - varför har jag glömt bort - som sedan svarar med att blänga på honom, och sedan gå därifrån. Ja, dessa psykopatiska beundrare.




Så här såg ut en tid när jag satt och skrev mina små verk. En typisk författar-look. Det enda som fattas är rödvinet.




Detta är också en sällsynt bild. När jag tänker efter så var det här första, och enda, gången som jag sett Far med en dammsugare i handen. Ser ni vilken glädje och passion han utstrålar?




Första vimmelbilden på Riddarna - på första krogenkvällen med Riddarna. Det var längesen. Minsann.

Kommentarer
Postat av: S

Sista bilden ær ju en klassiker. Dær var man inte kaxig inte

2009-05-05 @ 18:53:48
Postat av: J

verkligen inte...just där och då skulle vi nog platsa bland grabbarna i FCZ...

2009-05-05 @ 20:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0