Igår

Vi var nere i klubbstugan igårkväll. Först kollade vi på El Classico, som var väldigt underhållande, och sedan blev det tv-spelskrig av olika slag.













Efter att jag förnedrat Kaggen på FIFA, och vunnit med 6-0, så valde han att lämna tillställningen. Han skyllde på att han inte hittade "snabbhetsknappen" - men det är ju löjligt.




Sedan visste vi inte vad vi skulle göra. Krogen var försent, så då kläckte någon ur sig: "Vi drar till Jonis!"




Så det gjorde vi. Men först gav jag Brorsan en kram och sa åt honom att det lugnt ikväll. Han sa: "Ok. Du med". Jag sa: "Ok".




När vi väl kom upp till Jonis så möttes vi av tända ljus och vinsmuttande. Inte fan var det hålligång där inte! Så jag, Juha och Tord fortsatte ner mot Sarajevo. Vi hann precis fram till stängningen. Då gick vi hem.

Kommentarer
Postat av: Morgan

Men efter jag funnit springa-snabbt-knappen så vann jag med 2-1. Så det är klart att jag skyllde på det!

Idiot...

2009-05-03 @ 21:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0