Bra skit

Och så var det premiär för Paradise hotel igår. Det blir nog precis som vanligt. Smutsigt, elakt, tårar, naket, hjärndött och alldeles...alldeles underbart!
    Jag är ledsen, men jag är en sucker för dessa, egentligen värdelösa, dokusåpor. Det är så roligt att titta på dessa fjantiga och färglösa intriger, allra helst när det blir lite hett med tjafs och höjda röster.
    Paradise hotel kan nog vara den mest meningslösa dokuspåpan som gjorts (efter Kändisdjungeln) - ändå är den en av mina favoriter.
    Den där Svartenbrandts dotter - henne skulle jag vara rädd för. Vilket vilddjur! Blir nog stormigt runt henne. Annars verkar det vara riktiga alfahannar till grabbar, så det blir nog lite hett där också. Och jag ska skratta gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0