Dåligt väder

Utan att på något som helst sätt försöka att framstå som vuxen eller cool så måste jag säga: fan vad fint det var med en virre igår! Att efter en lång arbetsvecka bara sjunka ne i soffan framför teven och läppja på ett glas (eller två), det var för jävla fint.
    Eddie åkte, och jag tippade rätt att det skulle så mellan honom och Reza. Men allting i Idol igår handlade för mig om en sak - min gamla idol Uffe Ekberg. En av Sveriges coolaste. Eller fjantigaste, jag vet inte efter igår. Han var så mesig i sina omdömen och det enda han ville var väl att framstå som en good guy i kidsens ögon så att Ace of bace kan kränga lite plattor igen. Men va fan, det var kul att se honom igen.
    Men, idag är det lördag, och ikväll väntar 25-årsfest ute vid Ulvesund. Något jag har sett fram emot. Det kommer säkerligen bli grymt mycket folk, och snälla; låt oss slippa bråk och tjafs. Det är lätt hänt på såna här tillställningar, att obehöriga hittar dit och letar trubbel.
     Nej, jag vill bara ha en fin stund på veckan med vänner och vänners vänner och annat flyktigt folk.
     Jag och Kaggen kommer nog komma väl förberedda. Det känns som det. Jag går till honom nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0