En fin kväll

Jaha. Jaja, okej. Matchen var i Köping, inte i Kungsör. Jaja, då vet jag. Då var det ju dumt att jag satte mig på Danskungens pakethållare så att bakdäcket sprack.
    Äsch, vad är väl ett derby i iskuben när man kan sitta hemma och dricka glögg? Oj vad glögg vi drack! Två pavor starkvinsglögg. Det var nästan så att vi blev sentimentala med varandra. Vi grät och och vi skällde i varannan mening, och vi slogs och vi kramades. Det var tur att Militären kom och vägde upp lite manlighet.
    Annars tävlade vi om vem som tyckte att Idol-Tove var snyggast. Militären sa en ganska grov sak om hennes läppar, Danskungen berömde hennes ögon och jag sa någonting om hennes blick och hennes bröst. Jag vill säga att jag vann.
     Sedan kollade vi på, i min mening, årets bästa film. Away we go hette den, och den vill jag verkligen rekommendera. Jag har nog aldrig varit så sugen på att dra iväg som efter den filmen. Fy fan så vackert det var att se alla vyer som passerades under resornas gång.
    Jag har heller aldrig varit så sugen på att hitta den rätta (med stort DEN RÄTTA) och skaffa barn...men det är en helt annan sak.
    Nej, Away we go - en 5:a. Se den.



Kommentarer
Postat av: R

Såg den igår, grymt bra film!

2009-11-29 @ 17:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0