Flashback

Alltså, var det bara jag som tittade på det här som barn? Det känns som det. Det är ingen direkt "snackis" idag - och har heller aldrig varit. Hur som helst så tittade jag alltid på Ika i rutan, och det konstiga är att jag egentligen tyckte att det var ganska obehagligt.
    Den här kvinnan, Ika Nord, var väldigt märklig och oberäknelig, nästan lite labil, och dessutom pratade hon konstigt (skånska) - och det skapade en olustig stämning. Hela tiden under min uppväxt har jag tänkt tillbaka på detta program som någonting väldigt...märkligt - och när jag nu tittar på det igen så kommer allting tillbaka.
    Kolla bara på introt.



Kommentarer
Postat av: CJ

Jag var pissrädd för henne, klarade inte å se det där förr=)

2009-11-06 @ 17:55:55
Postat av: J

skönt att jag inte var ensam...

2009-11-06 @ 19:51:53
Postat av: Påven

Äckligt som fan! Galningen knarkar och dansar med ett skelett!

2009-11-06 @ 23:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0