Grå november

Oj. Jag var nere i klubbis igår kväll och bastade med RaPa. Trevligt och så. Men sedan gick det jävligt snabbt alltså.
    Jag väcktes av att Stiffa satt på mitt rum och spelade gitarr. Jag sa saker som jag menade, men som kanske kom ut fel. Det var väldigt konstigt allting.
    Jag vaggades till sömns i tron att saker och ting snart förändras. Men när jag vaknade så var jag inte lika säker.
    Jag hade lite svårt att somna om runt 04.30. Det var bra, för då kunde jag fundera lite. Jag tror att på ett eller annat så kommer det nog bli bra. Det måste. Annars vete fan...
    Grattis Far på Fars dag.



Kommentarer
Postat av: Kim

Bad cash är klass

2009-11-08 @ 16:04:10
URL: http://riksost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0