Nostalgi

Jag rundvandrade lite i min blogg för att återupptäcka vad jag plitat ner genom åren, och av någon anledning fastnade jag för ett inlägg med de här bilderna.
    Det var från en fredagkväll hemma hos Vampyren, december 2007, och för första och enda gången i historien så var det bara han och jag som festade. Det blev en middag, öl, vin, cheesballs och Idol går det att läsa i inlägget, och sedan begav vi oss till Antonio och någon mer snubbe (Walle på topp, kanske?).
    Jag vill minnas att detta var en mycket trevlig kväll, och kanske var det också därför jag fastande vid inlägget. Sedan måste jag erkänna att min frisyr även pockade på min uppmärksamhet. Nu blir jag så där sugen igen på att klippa mig.


image17


image15


image16

Kommentarer
Postat av: S

Ahh som på den gamla goda tiden

2009-11-03 @ 23:59:47
Postat av: S

Ahh som på den gamla goda tiden

2009-11-04 @ 00:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0