Plask

Så föll den första snön. Var det lika magiskt vackert som alltid? Fuck no!
    Jävla pissväder, det är vad det är. Blöt tung gegga som gör att man blir dyngsur, kall och lite småirriterad. Och imorgon kommer allt det vita vara borta och det enda som är kvar är syndafloder. Hipp hipp hurrey!
    Äh, shit the same. Det är över nu - och imorgon är det fredag! Min enda fråga är: vad-händer-i-helgen? Filip & Fredrik kommer ju till Köping på lördag för att signerna deras debutroman Tårtgeneralen, som förhandsläpps exklusivt i Köping. Kanske är nåt?
     Ge mig bara nåt att längta till så är jag nöjd.

Kommentarer
Postat av: S

22.a december

2009-11-05 @ 19:33:48
Postat av: J

Aaah, ok...men jag tänkte något inom den närmaste framtiden...typ om 24 timmar eller så :)

2009-11-05 @ 20:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0