Rast

Det verkar onekligen som att jag har väldigt mycket att göra på väldigt kort tid om jag ska komma iväg någonstans efter jul. För det är ju så det är tänkt, att jag ska åka iväg. Eller...det handlar egentligen inte om att jag ska eller vill - det handlar om att jag MÅSTE åka iväg.
    Men det löser sig nog. Kanske tar med mig Lillebror någonstans.

Fotbollsträning igår, och nästa helg är det inomhusturnering i E-tuna. Vet inte hur många vi kan bli, det är väl jag, Danskungen, Tord, Juha, Lingen, Brorsan, Ödlan, Kosar, Mirre, Roastmaster (?), Millo (?), typ.
    Lillebror har varit med och kört några veckor nu, efter att ha haft ett par års uppehåll från fotbollen, och förhoppningsvis så gör han en rejäl satsning. Det skulle vara mycket roligt att få spela med honom, såväl i a-laget som i b-laget.
    Vi får väl se.

Ikväll blir det annars bio med Mor. Så olika. Vi brukar göra så ibland. Gå på bio. Det är trevligt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi spelar på lördagen, hms. Kanske ska komma o kika på er på söndagen, såg vilka ni mötte så :)

2009-11-24 @ 22:36:33
URL: http://definnsingaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0