Still the greatest?

Ämnet som glädjer mig allra mest just nu denna tisdagkväll är - Peter Forsberg!
   I sin, ska vi säga "riktiga", comeback i Modo så gör han tre assist och ser till att slagpåsen äntligen vinner, övertygande också, efter 5-1 mot Brynäs.
   Min relation till, eller mitt intresse för, Foppa har blivit starkare för varje skada, motgång och misslyckad satsning som han mött de här senaste åren - och därför blir jag så väldigt glad för en match som denna. Tänk om han kunde få avsluta på topp - jag kan inte se någon idrottare i världen som skulle vara mer värd det än honom.
   Han har varit tjurig och envis, en dåre, men nu står han här. Måtte det hålla hela vägen till Vancouver och 0S 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0