Synd

Så olika - så dålig.
    Tyvärr. Jag hade sett fram emot filmen och gärna gett den ett fint betyg. Men det går inte. Den är för perfekt, för gullig och för lycklig för sitt eget bästa. Jag tycker om feel good-filmer med lyckliga slut - men här blir det bara pajigt.
    Manuset och storyn är alldeles för platt. Det är så enkelt, och det känns inte genomtänkt alls - och då kan jag ändå tänka mig att det är jättegenomtänkt från Helena Bergströms sida. Det är inte roligt, sorgligt, spännande, romantiskt eller någonting.
    Egentligen är det sjukt dåligt - men jag nöjer mig med att säga att jag blev besviken, eftersom att jag tycker om skådespelarna i övrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0