Vad händer?

Höstdag i november när det är som bäst. Sol, inte allt för kallt och något sånär vindstilla.
    Idag står jag helt planlös. Det känns ganska bra, faktiskt. Att inte veta vad som händer - och så plötsligt händer det! Kanske. Om inte så får man väl se till att det händer. För jag vill att någonting ska hända.

Men den stora grejen - har jag missat någonting? Det är ett jävla tugg om nån film som heter Twillight. Eller är det en bok? Eller är det både och?
    Det känns som att vart man än vänder sig, vad man än läser, så dyker det upp. Twillight. Twillight-feber. Twillight-hysteri. Twillight-kaos. Tydligen finns det Twillight-fanatiker och folk kallar hela grejen ett "fenomen".
    Jag ställer mig utanför detta, för jag har ingen aning om skiten. Det enda jag vet är att nya filmen fick en geting av Expressen med omdömet "Ofrivilligt komiskt".

Kommentarer
Postat av: Elin

Den är faktiskt jättebra iaf 1an. Ska se 2an nu ikväll på bio =)

2009-11-21 @ 16:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0