Alla som inte skrattar är mobbare...

Som en replik till Tuffcky...
    Alla som såg Idol igår vet hur mycket jag skrattade. Oj vad jag skrattade. Jag är ingen elak person, jag lider med henne för missförståndet - men man kan inte blunda för det komiska i denna sekvens.
    Det enda jag tänkte på när det inteträffade var filmen Zoolander med Ben Stiller. Det finns någonting oehört roligt i det här att två människor står och hoppas och hoppas och hoppas, och sedan när vinnaren läses upp så är det förloraren som skriker "YES!!!" och gör segertecken.
     Eller är jag en fruktansvärd människa? Nää, hon kommer säkert också att skratta åt det här själv tids nog. Hysteriskt kommer hon nog att skratta. Oj vad hon ska skratta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0