Countdown

Jaha, då sticker man iväg och jobbar då. Men jag kommer snart tillbaka. Jag ska ju till Åland idag med The Boys of Kungsörs BK. Vilken jävla galen resa! Kanske.
    Bussen går 13.10 (don't be late) och båten går vid sextiden. Ska bli gõtt, faktiskt.
    Tydligen är det barhäng vid Sarra timmen innan bussen avgår. Får se om man hinner dit, annars får man ta igen det på bussen. Fast jag är lite orolig. På sistone har jag utvecklat ett förhållande till alkoholen som gör att jag blir Bror Trötter istället för Bror Glader. Tidigare har jag blivit Bror Toker eller Bror Butter, men nu...bara seg och trött.
     Det gör mig lite orolig. Hoppas bara inte att jag går och lägger mig före Far ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0