Det om det...

Lovely day has gone by och lovely night är mycket välkommen om den så vill.
    Vilken dag! Solsken och underbara kottar. Jag trivs just nu. Men det är långa pass för en livsnjutare, så därför blir det alltid en timmes powernap när jag kommer hem.

Påven kommer hem till helgen, partysugen har jag hört. Kan det bli en dubbel? Nää, det tror jag inte. Det vill jag nog inte. Det kan jag nog inte. Men en partykväll ska vi nog kunna ordna.
    Eller för att citera mina barn: "Nähä!", "Joho!".

Och i tidningen ska min gamla klasskamrat bli filmstjärna. Men de hade ju stavat hennes namn fel - hon heter ju Ann-Sofie, inte Ofelia. Förstår inte hur man kan missa det, de låter ju inte ens lika varandra. Tss tss tss...

Det är bra att jobba, för då får jag pengar. Det behöver jag. Något som däremot inte är bra är att jag inte får någon tid, eller ro, till att skriva. Det behöver jag inte.
     Hur ska det bli, ska jag inte kunna skriva någonting på hela hösten? Måste fixa till det där på något sätt.

Nä, nu ska jag sussa lite grand. Behöver min skönhetssömn för att kunna bli en skönhet. Man kanske skulle ta en vecka ledigt och bara sova?

Kommentarer
Postat av: keane

danmark-sverige... hyfsat förkrök

2009-10-07 @ 17:21:37
Postat av: S

http://www.youtube.com/watch?v=rQa60u1zPdE

2009-10-07 @ 20:59:04
Postat av: S

Föresten, har vi missat någon jippi-jäh? Skulle vara fint med en liten låtlista isåf:)

2009-10-07 @ 21:00:25
Postat av: J

skön...den skulle platsa på jippi jäh...en skiva typ, för länge sedan...jag slutade ju göra dem efter nr.50 :)

2009-10-07 @ 21:17:50
Postat av: S

Dax för en till då kanske!?

2009-10-07 @ 22:30:27
Postat av: J

it's not the same anymore...

2009-10-08 @ 12:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0