En fråga för Hjärnkontoret

Jag har tänkt på en grej. En ganska viktig grej, faktiskt.
   Ni vet det här äckliga och jobbigt populära bandet Tokio Hotel? Ni vet deras sångare? Är det en kille eller tjej? Jag kan baske mig inte komma underfund med vilket kön denna den tillhör. Personen i fråga heter tydligen Bill (jag har Wikipediat det), men det säger mig inte så mycket. Näe, det är en luring det här.
   Jag menar, denna den har ju klart feminima drag - men samtidigt utstrålar denna den något pojkaktigt. Vilken nötknäckare, alltså!
   Jag tänker inte slänga ut en fråga, för det är så pinsamt om ingen svarar. Så jag fråga mig själv: är det en pojke eller flicka vi har att göra med?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0