Ge mig nåt som tar mig någonstans ikväll

Jaha ja, så har man blivit soffägare på gamla dar'. Jag har ju i och för sig ägt en och annan soffa tidigare, men det kändes som en rolig mening att skriva.
    Sedan har jag köpt en regnjacka på återvinningen. Den kostade 10 kr och är i mina ögon alldeles fantastisk i all sin enkelhet. Mycket lila inslag på en skitig vit färg gör jackan väldigt fräck, och nu hoppas jag att det kommer att regna väldigt mycket framöver så att jag blir den coolaste katten på hela dagisgården. Ja, förutom Proppen då - henne slår ingen. Om det görs en till Kill Bill-film i framtiden så är hon given i huvudrollen.
     Division 6-KIBK vann och min bästa kompis gjorde 4-5 mål. Men det hade jag också gjort, minst, mot det motståndet. Annars gillade jag Nisses rallarsving mest. Det är alltid underhållande med lite känslor på planen.
     Men nu har jag inte tid att sitta här och babbla. Det står lite krämig pasta på bordet och sedan ska jag till Blondie Bubble Boy och värma upp lite inför kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0