Helan & Halvan är här igen

Första omgången av Vem kan slå Filip & Fredrik såg jag på med lite skeptis. Det var inte underhållning på stor nivå, och 2-3 program i veckan blev lite för matigt. Men nu verkar det bli bättre. Felix Herngren känns piggare och roligare, och ett program i veckan är alldeles lagom.
    Kvällens utmanare var en riktig tjurskalle och dålig förlorare, vilket gjorde det hela roligare, och sedan gillar jag Filip och Fredriks lite släpigt kaxiga inställning till alla tävlingarna.
    Annars noterar jag att Filip lägger på sig ett par kilo för varje ny produktion han gör, medan Fredrik mer och mer börjar bli väldigt medveten om sin status i media-Sverige.
    Aja, som jag sagt tidigare - det här är inte deras bästa program, men ändå helt okej underhållning.

Nu ser jag fram emot deras debutroman, Tårtgeneralen, som kommer inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0