Jag tar det ikväll

I filmen Tillsammans finns den fina repliken: "Hellre äta gröt tillsammans än oxfilé ensam". Jag har en ny. Hellre dricka folköl tillsammans än rödvin ensam.

    Men va fan, det är okej. Ikväll är det okej. Det har varit en ganska seeeg dag, och sånt tar faktiskt på krafterna. Så lite me-time är kanske inte så fel, även fast det knappast är någonting som jag är svältfödd på.

    Äh! Jag skulle hellre ta en folköl, eller till och med en Fanta, tillsammans med friends än att sitta ensam och dricka vin, men va fan. Jag vaknade nyss. Imorgon, däremot, då blir det andra bullar. Eventuellt en Riddarkväll!

    Ikväll ser jag annars fram emot Cirkus Möller. Av trailern att dömma så känns det lite som Hey Baberiba-stuket, men vi får väl se.

    ...och Blåvitt leder med 3-0 just nu!!! Alex gjorde mål!!! En mycket kvalificerat prestation från en svår vinkel!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0