Huah!!!

"Min far han sa "Ibland kan det kännas så tufft och hårt att stå ensam kvar". Ett brev, en rad, jag läser den om och om igen och blir glad, för där står "Allt blir bra".
    Och när allting blir kallt, och det regnar överallt... Ja, då ses vi på lördag, ja då ses vi på lördag, ja då ses vi på lördag nånstans. JA DÅ SES VI PÅ LÖRDAG NÅNSTAAAAAANS!"


Gat däm it, jag känner mig upprymd i all min stillhet. Det vilar något pirrigt och glatt inom mig som bara vill UT, UT, UT!
    ...och ut vi ska. Ikväll.
    Fram till dess, ja då har jag lite stuffs att fixa med. Det blir en tur med Tobbe, en roadtrip runt krokarna. En Broder Daniel-skiva i stereon att skrika mig hes till och ett humör som skulle kunna knäcka ett helt huligangäng.
     Kör mig vart du vill, för jag ramlar aldrig hit igen.

Men Cirkus Möller var ju en smärre besvikelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0