Jorå, jarå, nerå....

Gårdagskvällen var...mjaa, det var inte så bra som jag hade hoppats på, men inte lika dåligt det varit de senaste gångerna.
    Jag vet inte, vi kanske är färdiga men den här dansen? Behöver testa lite nya marker? Kanske var dumt att inte gå till Raw och Blondie Bubble Boy och Rostis? Fast Tord och Bruce gillade tydligen inte stället, eftersom att de kom till Harrys - men vad jag vill minnas av Raw när vi var där för några år sedan så var det hyfsat.
     Äh, det var kul hemma hos Bläckfisken i alla fall. Lite Fifa 10, Youtube, Geni och JD gjorde susen. Åtminstone för Bläckfisken som fick hinka i sig i massor eftersom att jag svarade rätt på Geni-frågorna hela tiden. Sen kom Kaggen och drog ner stämningen. Närå, det blev party och kundvagnsrace, innan man blev lite låg på Harrys. Men bara lite. Man är inte lika pigg som för 3-4 år sedan. Jo, jo...
     Men jag var inte ensam om att vara trött inne på Harrys. Eller hur var det egentligen?

Nu blir det Donkan innan färden styr hem mot Kungsör.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0