K k k k kallt

Dra åt helvete vad kallt det är! På morgon som på kväll. Ho ho ho, jag får nästan speeda upp min fart för att inte fastna som en isstaty när jag går. Så kallt är det.
    Så här är det, antingen hatar man kylan eller så gillar man det. Hatar, för att det är så förbannat jävla kallt - eller älskar, för att man kan kura ihop sig inomhus under en filt, framför teven med en kopp varm dryck och bara mysa. Så tror jag.
    Jag är nog både och. Jag hatar och älskar. Men, är bara väl utrustad och kan hantera det så är kylan inget problem. Då är det bara friskt och skönt - och sedan kan man kura ihop sig inne i värmen.
    Jag gillar fortfarande hösten, och jag tror fortfarande att den kommer att bli väldigt rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0