Nya planer

Nu har jag inte skrivit på bra jävla länge, då jag har jobbat och inte haft den "tid" och ro som jag behöver. Men nu ska jag ta tag i det igen. Jag funderar på att bosätta mig på biblioteket om dagarna när jag har jobbat klart. Jag vet inte, men jag tror att det kan vara bra.
    Sedan är det som så att under den här skrivpausen så har jag gått och funderat, och i takt med att jag bråkat med livet och att saker och ting har bråkat med mitt hjärta så har jag kommit på andra riktningar för den här boken. Detta medför dock att jag måste skriva om väldigt mycket. Mycket av det jag skrivit skulle kunna passa in i de nya här riktningarna, men väldigt mycket måste också skrotas.
    Det kan nog bli lite jobbigt, men väl värt det. Det blir bättre så här känner jag, även om det tar lite längre tid. Men har det tagit så här lång tid så gör det inget om det dröjer lite, lite längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0