Skepp o hoj!

Sådär. Arbetad och klar. It's time to rock this motherfucking boat.
    Nu ska det bli skönt och komma iväg och dansa bort skallen ett tag. Jag hoppas att det blir så, i all fall. Eller så blir jag väl sittandes tillsammans med en finsk fyllekärring vid spelautomaterna...
    Nä, jag hoppas vi får en rolig resa tillsammans. Vi har alla förutsättningar i världen för det. Om det sedan blir jättebra, och så som jag vill, så kanske resan inte behöver ta slut när vi kommer hem på lördageftermiddag. En mellanlandning och sedan fortsätta ut i natten? Ja, varför inte? Det skulle jag mycket väl kunna tänka mig.
    But first thing first. Nu drar vi till Åland. Nu ska vi go bananas för en stung.
    Radio silence börjar nu. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fest hos mig ikväll om ni bara vill mellanlanda och fortsätta ut i natten;)

2009-10-31 @ 12:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0