Sunny day

Jag skrev förra veckan att det som kännetecknar hösten mest är väl de här gråa kalla blöta blåsiga dagarna - men tänk, jag hade glömt bort höstdagar som denna idag. Det är ju för fan helt otroligt! Har ni sett färgerna? Som ett underverk. Från och med nu är det dagar som dessa som kännetecknar hösten.
    Snart åker jag tillbaka till kindergarden och fullföljer mitt dagsarbete, efter att ha varit hemma några timmar och laddat om.
    Även fast jag gick bort mig i förhoppningar och regnbågar så tror jag nu ändå att allting löser sig. På ett eller annat sätt. Jag måste tro det.
    Jag blev lite tagen på sängen igår, även fast jag trodde att jag var förberedd på det mesta, och det tog några timmar innan jag repade mig. Men nu finns det ingen tid att gräva neråt. Nu börjar arbetet att gräva uppåt igen, mot drömmen, mot målet.

Vi tar en skål på det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0