The best day of the week

Underbart väder! Hösten från sin finaste sida.
    Idag ska jag älska mig själv och alla runtomkring mig. Jag är fylld av vårkänslor. I oktober.
    Klockan två är det KBK's ungdomsavslutning på biografen, och där är man ju given som prisutdelare. Det är bara de bästa och mest populära spelarna som får sådana uppdrag. Därför förstår jag inte varför Kaggen ska dit, men men...
    Jag vet inte, men därefter börjar väl uppladdningen inför kvällen? Det är match - och det är lördag. Det optimala vore: en trevlig förfest, en förbannat bra match, en seger och en förtjusande utgång.
    Dock måste jag ta det lite lugnt ikväll eftersom att jag ska på dop imorgon för min brorsdotter Freja. Halv tolv ska jag vara i Västerås, redo att skjutsa en massa dopgäster fram och tillbaka och hit och hit - och det är inte riktigt läge att sitta och lukta Koskenkorva i bilen då.
    Men jag tror faktiskt att jag blivit så pass mogen att jag kan dansa och ha kul utan att vara som zombie. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Frida o jag ska iallafall ut ikväll :)

2009-10-10 @ 13:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0