Allt står still

Jag skriver inget bra just nu. Jag försöker verkligen, men det går inte. Det är väl så ibland.
    En sak som jag märkt är att när jag är glad och lycklig så skriver jag förbannat dåligt. Då får jag inte fram någonting. Men när jag är ledsen och olycklig så skriver jag alldeles fantastiskt bra. Då bara sprutar jag ur mig lysande texter. Det är lite konstigt det där, att lidandet kan göra så mycket gott på ett sätt.
    Därför tänkte jag...kan inte någon krossa mitt hjärta eller så? Så att jag kommer igång med skrivandet igen. Det vore schysst. Fast å andra sidan, den saken brukar jag kunna klara av ganska bra ändå själv. Äh, vi skiter i det.
     Nej, jag skriver inget bra för tillfället. Tur då att jag har en mängd gammalt matrial att slänga in. En mängd lysande texter. Eller för er är det kanske bara någonting att fördriva tiden med, vad vet jag? Ni kanske hatar mina texter? Ni kanske kanske älskar dem? Vad vet jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0