Äntligen fredag!

Septembersolen sken ljummet över Eskilstuna. Sådana här sensommardagar är riktigt ljuvliga, och det känns som att det hänger på sista versen nu innan oktobervindarna drar in över vårt land.

Kaggen shoppade loss på spelaffären och köpte två nya spel till sitt X-box. Han var glad som ett litet barn. Själv försökte jag få samma känsla genom att fynda på Myrorna, men även fast jag kunde ha köpt på mig ett par jeans och en svincool vindjacka så sa hjärnan ifrån. Pengarna måste gå till annat just nu.

På stan var det människor som myror. Alla gick och var på väg någonstans. Det syntes att många redan var förlorade till den helg som stundar. Förhoppningarna och förväntningarna låg som en dimma i luften. Även jag sveptes in i den. Jag har längtat till helgen hela veckan. Äntligen lite fest och glädje. Jag tror och hoppas att det blir en grym helg.

Kommentarer
Postat av: Emma

Party imorgon så ;)

2009-09-25 @ 17:47:12
URL: http://m0e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0