Dags att börja öva in nya danssteg?

Jag och Kaggen hade ett band vi älskade mer än alla andra band under en period i våra liv - och det var Backstreet boys. Vi mimade till deras låtar, kom på danser och satte ihop olika "turnéer". Vi VAR Backstreet boys. Jag var B-rok (Brian Littrell) och Kaggen var Nick (Carter).
    Det var en rolig tid, och än idag vidhåller jag att As long as you love me är en av världens 100 bästa låtar. Nu har pojkarna, eller farbröderna, kommit ut med en ny singel - och ja, det låter ganska fräscht. Det klassiska BSB-sounder är borta, och i den här låten så andas det lite mer erurodisco i slingorna.
    Jag gillar refrängen. Vad säger du, Kaggen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0