Du må då leva...

Idag säger vi HIPP HIPP till Påven som fyller 23 år.
    2 september. I år glömmer jag det inte.
    Så grattis min kära vän. Hoppas att du får en liten lervällingspudding eller en gräskaka av dina krigarkompisar, där ni slåss ute ute i vildmarkerna som kallas för "Stockholm". 
    Men, ja...HURRA!

Annars ska jag för övrigt jobba idag. Tada! Jo, det är sant. Fast bara några timmar. Fem. På Västerskolans fritids, Västersol.
    Det kan faktiskt bli kul, eftersom att många av de gamla barnen från Regnbågen och Virvelvinden kommer att vara där.
    Men jag ska inte jobba ensam. Tydligen var det någon som hette Andreas Carlsson som också ska vara där samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Påven

Jo tack! Blev bjuden på sandkaka me bajsvatten tidigare idag. Alltid lika najs me hinderbanan:-P

2009-09-02 @ 17:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0