En bra kväll

Oj vilken kväll. Ja det var riktigt roligt. Eller...jo men det var roligt. Det kan alltid vara roligare, men visst, jag hade en bra kväll.
    Men jag hade lite problem med tidsuppfattningen. Mot slutet av kvällen var jag på väg att lämna Harrys, för jag trodde att det var stängning, men då kom Botmannen och hejdade mig och sa att det var en timme kvar. Lite senare så hämtade jag kavajen och gick ut och väntade, för jag trodde på nytt att det var stängning. Så jag stod där ute och väntade på de andra. Väntade och väntade. Tillslut hade jag stått en halvtimme, och först DÅ var det dags för stängning på riktigt. Ja, det är inte lätt.

Nu ska jag iväg och dömma en flickmatch. Egentligen är det Kaggens match, men han ska på kalas och eftersom att jag är en så bra kompis så tar jag den. Okej, jag gjorde det med stort motstånd och använde orden "Jaja, jag tar väl den där xxxx xxxxmatchen då!!!", följt av att jag slängde på luren - men hey, jag ställer i alla fall upp.
     Sedan blir det att kolla på hockey när KIK Vikings spelar träningsmatch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0