Farbror Frost din gamla surpitt

Så här såg det ut i morse när jag skulle till jobbet. Fy för fan, nu börjas det igen! Är det något jag verkligen ogillar så är det att skrapa rutorna. Dels är jag alltid sen och stressad, vilket gör att jag blir ännu senare och ännu mer stressad, sedan är det oftast väldigt fucking kallt, sedan händer det att det är så fastfruset att man måste ta till naglarna för att få bort skiten - och det är jävligaste av allt är att det låter något så fruktansvärt när man skrapar. Den där plastbiten mot isen är som tortyr i mina öron och det framkallar alltid den hemskaste av rysningar.
    "Men hallå? Gå upp lite tidigare på morgonen då så hinner du värma upp bilen och slippa skrapa! Pucko!" tänker ni säkert nu. Jaha? Men tänk om jag inte vill det då?
    Nä fy fan för att skrapa rutorna.

Kommentarer
Postat av: K

Har du hört talas om kupévärmare? En liten finurlig sak som man kan sätta igång innan och komma ut till en varm och gosig bil.

2009-09-30 @ 13:12:46
Postat av: J

nää...jag tror inte på sånt...

2009-09-30 @ 21:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0