Game on

Och himlen öppnade sig.
    Jävlar i min själ vad det regnade! Fem minuter in på träningen drog ett svart molntäcke in över Kungsör - och ner kom en syndaflod. Men det var inte vatten som kom ner. Det var glas. Fan vad ont det gjorde att springa "hemåt" på tvåmålsspelet. Blev till att backa istället.

Nog om detta trams - ikväll smäller det! Zlatan vrs. Inter. Jag bänkar mig framför teven hemma hos Grannen och hoppas på en svensk succé. Det var längesen jag gjorde det. När han spelade i Inter så brydde jag mig inte nämnvärt, men den här matchen är för speciell för att missa.
     Hoppas att det blir roligare än igår när Man United spelade. De vann, och det var det viktigaste, men oj vad tråkigt det var att titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0