Hej fantastiska dag!

Idag var det jobb igen - och riktigt roligt var det också. Jag kan inte förklara varför. Man måste vara inne i mitt hjärta för att förstå. Men den kärlek som man emellanåt får är obetalbar. Att med så små medel kunna framkalla ett leende och lycka på en liten varelse...det är ganska så magiskt. Nästan ett underverk.
    Jag omfamnar alla små framrusande famnar och tackar allra ödmjukast för att min närvaro gör någon annan glad.
    Plus att jag fick ännu mer jobb här framöver. Det börjar lösa sig på vissa fronter.

Men nu tänkte jag kila över till Grannen. Ett sångprojekt, lite Xbox och kanske något glas må-bra-dryck är vad som står på planeringen.

Jag är glad just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0