Kap. "Inte samma nit" 4/10

"Jag vill försöka förstå. Ljuset som gått upp för mig har brunnit ut. Jag vill våga låta det gå, den här gången är jag inte lika dum som då.
    Jag kommer bara ihåg alla sömnlösa nätter jag förbannade mig själv, och det var inte så bra för det var långt ifrån jag som vände andra sidan åt. Jag kanske var svårfångad, rädd för att gå på för hårt och ta något som inte är mitt. Det får vi aldrig veta nu för hon är långt bort och jag vill aldrig någonsin åka dit. Aldrig mer dit.¨


Jag är tillbaka i stan, och hon den där bor fortfarande kvar. Hon var aldrig min tjej, men hon var alltid kvar i mig trots alla kval.
    Livet är väldigt kort om man tänker på hur lång tid man ska vara död, det är en 7-årings ord och de vet mer än oss - så jag älskar dig nu.
    Det är därför jag måste låta det gå."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0